Nya rutiner för felanmälan
Felanmälan gällande fel i lägenheten:
Då vår 5-års garanti hos Veidekke har gått ut, ändras rutinen för felanmälan. Från och med januari 2022 skall felanmälan skickas direkt till Upplands Boservice (de byter namn till HSB i februari 2022).
En felanmälan ska innehålla:
- Fullständigt namn
- Lägenhetsnummer
- Telefonnummer
- En detaljerad beskrivning
- Eventuella bilder
De åtgärder som faller under medlemmens ansvar enligt stadgarna, faktureras medlemmen.
Felanmälan: info.uppsala@boservice.hsb.se
Upplands Boservice växeln: Vardagar kl. 7-16 (lunchstängt kl. 12-13): 018-18 74 00
Övrig tid är det jour på samma nummer.
Felanmälan gällande allmänna utrymmen:
Felanmälningar gällande allmänna utrymmen skickas till: brflangtansalle@gmail.com
En felanmälan ska innehålla:
- Fullständigt namn
- Telefonnummer
- En detaljerad beskrivning
- Eventuella bilder
Varma hälsningar,
Styrelsen
BRF Längtans Allé