Nya rutiner för felanmälan

Felanmälan gällande fel i lägenheten:  

Då vår 5-års garanti hos Veidekke har gått ut, ändras rutinen för felanmälan. Från och med januari 2022 skall felanmälan skickas direkt till Upplands Boservice (de byter namn till HSB i februari 2022).

 

En felanmälan ska innehålla: 

  • Fullständigt namn 
  • Lägenhetsnummer
  • Telefonnummer
  • En detaljerad beskrivning 
  • Eventuella bilder

De åtgärder som faller under medlemmens ansvar enligt stadgarna, faktureras medlemmen.

Felanmälan: info.uppsala@boservice.hsb.se 

Upplands Boservice växeln: Vardagar kl. 7-16 (lunchstängt kl. 12-13): 018-18 74 00

Övrig tid är det jour på samma nummer.

 

Felanmälan gällande allmänna utrymmen:  

Felanmälningar gällande allmänna utrymmen skickas till: brflangtansalle@gmail.com

 

En felanmälan ska innehålla: 

  • Fullständigt namn
  • Telefonnummer
  • En detaljerad beskrivning
  • Eventuella bilder

 

Varma hälsningar, 

Styrelsen 

BRF Längtans Allé